Welkom in de shoutbox, gast
- Familiedag: Kees en Aad staan bij het springkussen
- Spelers en trainers tot nu toe zeker niet ontevreden
- Mooie LED verlichting van WerkTalent. langs stadion
- Veel mensen uit NIET Den Haag, die shouten over van alles en nog wat, weet u dat dit instituur door de Haagse belastingbetaling betaald wordt.
- Bijv. is wedstrijd Willem II al uitverkocht ?
En voor de rest hou ik van iedereen.
--
- Spelers en trainers tot nu toe zeker niet ontevreden
- Mooie LED verlichting van WerkTalent. langs stadion
- Veel mensen uit NIET Den Haag, die shouten over van alles en nog wat, weet u dat dit instituur door de Haagse belastingbetaling betaald wordt.
- Bijv. is wedstrijd Willem II al uitverkocht ?
En voor de rest hou ik van iedereen.
--
7
|
Donderdag 24 juli 2025 om 17:24 uur |
Chiva:
Gelukkig hebben we allemaal klagers hier maar die hooguit een seizoenskaart hebben maar wel geld willen uitgeven van Bolt. Het is heel logisch wat er nu gebeurt ze hebben het twee seizoenen geprobeerd met een Nederlandse TD en een trainer die zeer ervaren was in de kkd maar dat heeft niks opgeleverd en hierdoor zijn er miljoenen verdampt. Nu gaan ze het op hun eigen manier doen met een zeer aimabele jonge trainer en twee jonge assistenten waarvan ik zeer onder de indruk ben geraakt van Schwiebbe. Verder gaan zij volkomen logisch uit hun eigen netwerk spelers halen wat je ziet bij alle investeerders die meerdere clubs hebben. De basis staat er en die is zeer degelijk en talentvol en met wat spelers erbij en een trainer die aanvallend denkt gaan we zeker meedoen. Nee geen Verheijdt of kramer of noem ze maar op en daar ben ik blij om want ik hoop dat de club heeft geleerd van het verleden en nooit meer spelers terughaalt.
Gelukkig hebben we allemaal klagers hier maar die hooguit een seizoenskaart hebben maar wel geld willen uitgeven van Bolt. Het is heel logisch wat er nu gebeurt ze hebben het twee seizoenen geprobeerd met een Nederlandse TD en een trainer die zeer ervaren was in de kkd maar dat heeft niks opgeleverd en hierdoor zijn er miljoenen verdampt. Nu gaan ze het op hun eigen manier doen met een zeer aimabele jonge trainer en twee jonge assistenten waarvan ik zeer onder de indruk ben geraakt van Schwiebbe. Verder gaan zij volkomen logisch uit hun eigen netwerk spelers halen wat je ziet bij alle investeerders die meerdere clubs hebben. De basis staat er en die is zeer degelijk en talentvol en met wat spelers erbij en een trainer die aanvallend denkt gaan we zeker meedoen. Nee geen Verheijdt of kramer of noem ze maar op en daar ben ik blij om want ik hoop dat de club heeft geleerd van het verleden en nooit meer spelers terughaalt.
Zolang ze er niet in slaagt om een sponsor op het shirt te krijgen en wat meer volk op de hoofdtribune zal de hand sowieso op de knip blijven en de club nog jaren in de kkd.
Helaas heeft Bolt geen eigen netwerk met sponsors uit de Haagse regio.
Of kunnen we misschien rouleren met sponsoren binnen het netwerk zoals met spelers?
Helaas heeft Bolt geen eigen netwerk met sponsors uit de Haagse regio.
Of kunnen we misschien rouleren met sponsoren binnen het netwerk zoals met spelers?
6
|
Woensdag 23 juli 2025 om 09:08 uur |
Haagse070_:
Bizar dit wat een bende. Naatje pak je spullen maar niemand zit nog op je te wachten ze lachen je vierkant uit. Incident was trouwens Waem hoorde al tijdtje terug van iemand maar dacht dat het broodje aap verhaal was.
ADO moet weer in haagse handen komen anders heb je jaren dit rotzooi.
Bizar dit wat een bende. Naatje pak je spullen maar niemand zit nog op je te wachten ze lachen je vierkant uit. Incident was trouwens Waem hoorde al tijdtje terug van iemand maar dacht dat het broodje aap verhaal was.
ADO moet weer in haagse handen komen anders heb je jaren dit rotzooi.
Oh ja en welke Haagse handen dan?
3
|
Dinsdag 15 juli 2025 om 15:47 uur |
Bizar dit wat een bende. Naatje pak je spullen maar niemand zit nog op je te wachten ze lachen je vierkant uit. Incident was trouwens Waem hoorde al tijdtje terug van iemand maar dacht dat het broodje aap verhaal was.
ADO moet weer in haagse handen komen anders heb je jaren dit rotzooi.
ADO moet weer in haagse handen komen anders heb je jaren dit rotzooi.
3
|
Dinsdag 15 juli 2025 om 15:36 uur |
JB:
Wel grappig dat we ons druk maken over het Haagse karakter van de club en vervolgens allemaal wensenlijstjes neerzetten met spelers van buitenaf....
Wel grappig dat we ons druk maken over het Haagse karakter van de club en vervolgens allemaal wensenlijstjes neerzetten met spelers van buitenaf....
Haagse karakter heeft niets te maken met waar iemands wiegje stond.
Lems ,Buijs en Kanon vond ik Haagse karakter spelers, heb niets met zo’n gemaakte cult spelers zoals Tomas.
Lems ,Buijs en Kanon vond ik Haagse karakter spelers, heb niets met zo’n gemaakte cult spelers zoals Tomas.
3
|
Dinsdag 15 juli 2025 om 11:14 uur |
Advertentie
Lellow:
Gefeliciteerd allen, we hebben weer een coach.
Bijna gepresenteerd in het holst van de nacht maar dat zal wel een goede reden hebben gehad.
Nu dat Bolt duidelijk de regie heeft genomen ben ik heel benieuwd waar ze mee op de proppen komen.
Mijn wensenlijstje:
Emmanuel van de Blaak
Rico Speksnijder,hier al eerder genoemd
Salah-Eddine Oulad M'Hand
Timo Zaal
Fodé Fofana
Wesley Spieringhs
Victor van den Bogert
En dan speel ik in op een vertrek van Waem en Vlak.
Had toch ook heel graag als criticus van ex oud oude spelers toch Verheydt hier willen zien.
Gefeliciteerd allen, we hebben weer een coach.
Bijna gepresenteerd in het holst van de nacht maar dat zal wel een goede reden hebben gehad.
Nu dat Bolt duidelijk de regie heeft genomen ben ik heel benieuwd waar ze mee op de proppen komen.
Mijn wensenlijstje:
Emmanuel van de Blaak
Rico Speksnijder,hier al eerder genoemd
Salah-Eddine Oulad M'Hand
Timo Zaal
Fodé Fofana
Wesley Spieringhs
Victor van den Bogert
En dan speel ik in op een vertrek van Waem en Vlak.
Had toch ook heel graag als criticus van ex oud oude spelers toch Verheydt hier willen zien.
Wel grappig dat we ons druk maken over het Haagse karakter van de club en vervolgens allemaal wensenlijstjes neerzetten met spelers van buitenaf....
7
|
Dinsdag 15 juli 2025 om 10:46 uur |
ADO Den Haag heeft met trots het eerste jeugdcontract aangeboden aan Jimmy Zuurmond, speler van de O16-selectie voor het aankomende seizoen. De centrumspits, die al jarenlang actief is binnen de jeugdopleiding, heeft een contract getekend tot medio 2028 en zet daarmee een volgende stap in zijn ontwikkeling bij de Haagse club.
Academy Director, Albert van der Dussen over het vastleggen van de talentvolle Jimmy Zuurmond: “Jimmy komt uit een echte ADO-familie en heeft daardoor het Haagse DNA met de paplepel ingegoten gekregen. Met zijn neusje voor de goal, fysieke kracht en kopsterkte is hij al jaren een vaste waarde in de voorhoede van zijn jeugdteams. Wat Zuurmond daarnaast onderscheidt, is zijn mentaliteit: hij geeft nooit op en speelt met echte passie. We kijken uit naar zijn verdere ontwikkeling binnen de club.”
ADO Den Haag feliciteert Jimmy met het tekenen van zijn eerste contract!
Het regent contracten vandaag
Academy Director, Albert van der Dussen over het vastleggen van de talentvolle Jimmy Zuurmond: “Jimmy komt uit een echte ADO-familie en heeft daardoor het Haagse DNA met de paplepel ingegoten gekregen. Met zijn neusje voor de goal, fysieke kracht en kopsterkte is hij al jaren een vaste waarde in de voorhoede van zijn jeugdteams. Wat Zuurmond daarnaast onderscheidt, is zijn mentaliteit: hij geeft nooit op en speelt met echte passie. We kijken uit naar zijn verdere ontwikkeling binnen de club.”
ADO Den Haag feliciteert Jimmy met het tekenen van zijn eerste contract!
Het regent contracten vandaag
5
|
Maandag 14 juli 2025 om 15:25 uur |
ADO Den Haag heeft het contract van Juho Kilo, wat oorspronkelijk liep tot 2026, opengebroken en met twee jaar verlengd. Zodoende is de 23-jarige Fin tot medio 2028 aan de Haagse club verbonden.
De middenvelder maakte afgelopen zomer de overstap van FC Haka naar ADO Den Haag en groeide al snel uit tot een vaste waarde. In zijn eerste seizoen in Den Haag kwam hij tot liefst 39 officiële wedstrijden, waarin hij drie doelpunten maakte en drie assists gaf.
"Vanaf dag één voel ik me hier thuis en daarom ben ik trots dat ik langer aan ADO Den Haag verbonden blijf. Het openbreken van mijn contract zie ik als een groot teken van vertrouwen en dat betekent veel voor mij. Ik kijk ernaar uit om samen verder te bouwen aan onze ambities.", aldus Juho Kilo.
De middenvelder maakte afgelopen zomer de overstap van FC Haka naar ADO Den Haag en groeide al snel uit tot een vaste waarde. In zijn eerste seizoen in Den Haag kwam hij tot liefst 39 officiële wedstrijden, waarin hij drie doelpunten maakte en drie assists gaf.
"Vanaf dag één voel ik me hier thuis en daarom ben ik trots dat ik langer aan ADO Den Haag verbonden blijf. Het openbreken van mijn contract zie ik als een groot teken van vertrouwen en dat betekent veel voor mij. Ik kijk ernaar uit om samen verder te bouwen aan onze ambities.", aldus Juho Kilo.
20
|
Maandag 14 juli 2025 om 11:32 uur |
Nu online
Tuurke63, CrazieD, FC Den Haag! en 77 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




