ik lees nu het meerjarenplan door op de pagina : een club club op een. hier staat een stukje in over communicatie:
Eén club betekent ook dat we zoveel mogelijk fysiek bij elkaar willen
zijn en elkaar actief opzoeken. Het bij elkaar brengen van onze teams
op het Zuiderpark is hierin een belangrijk speerpunt. Open en duidelijke
communicatie binnen de club (en daarbuiten) is essentieel om de ‘één
club’-filosofie waar te kunnen maken.
het actief opzoeken en duidelijk communiceren is iets waar nog aan gewerkt moet worden. wat mij opvalt aan de periode Natas en Jor is dat het alleen maar meer gesloten is geworden. een persconferentie voor elke wedstrijd bijvoorbeeld . wellicht dat dat nu is ingeruild voor de intervieuws van haagse topsport en omroep west. maar zelfs onder reintjes hebben we vaker een vorm van communicatie gehad.
Eén club betekent ook dat we zoveel mogelijk fysiek bij elkaar willen
zijn en elkaar actief opzoeken. Het bij elkaar brengen van onze teams
op het Zuiderpark is hierin een belangrijk speerpunt. Open en duidelijke
communicatie binnen de club (en daarbuiten) is essentieel om de ‘één
club’-filosofie waar te kunnen maken.
het actief opzoeken en duidelijk communiceren is iets waar nog aan gewerkt moet worden. wat mij opvalt aan de periode Natas en Jor is dat het alleen maar meer gesloten is geworden. een persconferentie voor elke wedstrijd bijvoorbeeld . wellicht dat dat nu is ingeruild voor de intervieuws van haagse topsport en omroep west. maar zelfs onder reintjes hebben we vaker een vorm van communicatie gehad.
1
|
Maandag 14 juli 2025 om 09:24 uur |
grijze gek:
Kansloze missie die Duitser, ze hadden John vd Brom moeten halen. Die kent de club en heeft de Haagse mentaliteit.
Dat is een vereiste op dit moment voor ADO.
PUNT!!!!!!!
Kansloze missie die Duitser, ze hadden John vd Brom moeten halen. Die kent de club en heeft de Haagse mentaliteit.
Dat is een vereiste op dit moment voor ADO.
PUNT!!!!!!!
Welk Haagse mentaliteit?? Tijden van Beugelsdijk en Immers zijn voorbij. Zulke spelers zijn er op dit moment niet meer.
Waar het nu omgaat is gewoon een selectie neerzetten met een mix van jong en oud waar de twijfelaars weer voor naar het stadion komen. Dat wij vaste bezoekers niet meer kunnen zeuren om dagkaart supporters🤣🤣🤣🤣🤣
Waar het nu omgaat is gewoon een selectie neerzetten met een mix van jong en oud waar de twijfelaars weer voor naar het stadion komen. Dat wij vaste bezoekers niet meer kunnen zeuren om dagkaart supporters🤣🤣🤣🤣🤣
2
|
Zondag 13 juli 2025 om 15:23 uur |
TheMariner:
Als die Robin Peter daadwerkelijk de trainer wordt en hij tijdens balverlies vol met hoge druk op de helft van de tegenstander wilt gaan spelen, dan is inderdaad Tomas niet de gewenste CV. Wordt dan heel belangrijk om een met name een snellere CV te hebben. En ook een met een betere passing om het spel dan sneller van kant te verleggen.
Als die Robin Peter daadwerkelijk de trainer wordt en hij tijdens balverlies vol met hoge druk op de helft van de tegenstander wilt gaan spelen, dan is inderdaad Tomas niet de gewenste CV. Wordt dan heel belangrijk om een met name een snellere CV te hebben. En ook een met een betere passing om het spel dan sneller van kant te verleggen.
Kansloze missie die Duitser, ze hadden John vd Brom moeten halen. Die kent de club en heeft de Haagse mentaliteit.
Dat is een vereiste op dit moment voor ADO.
PUNT!!!!!!!
Dat is een vereiste op dit moment voor ADO.
PUNT!!!!!!!
1
|
Zondag 13 juli 2025 om 15:11 uur |
Langebach2:
Het is gewoon allemaal verschrikkelijk.
Een Duitse als trainer en allemaal jeugdspelers als versterking vanuit bolt netwerk.
Denk niet dat ze komen met spelers van niveau zoals Willem II en Almere City aan het halen zijn.
Door Van den Brom te weigeren heb ik weinig vertrouwen erin.
Die trainer moet dan ook snel …………….. als die niet presteert.
Het is gewoon allemaal verschrikkelijk.
Een Duitse als trainer en allemaal jeugdspelers als versterking vanuit bolt netwerk.
Denk niet dat ze komen met spelers van niveau zoals Willem II en Almere City aan het halen zijn.
Door Van den Brom te weigeren heb ik weinig vertrouwen erin.
Die trainer moet dan ook snel …………….. als die niet presteert.
Nou wat is er nou eigenlijk zo verschrikkelijk? De jaren onder Kalezic waren pas verschrikkelijk. Wang als eigenaar was pas verschrikkelijk, Pardew met 15 ingevlogen spelers met 1 been was pas verschrikkelijk. Nu komt er hoogstwaarschijnlijk een jonge Duitse trainer die bij Emmen een voetbal stijl liet zien die bij het Haagse past, er wat jonge spelers bijkomen maar we echt nog een goede basis hebben staan van vorig seizoen. Een TD die eruit is gezet die geen fuck heeft gepresteerd en een investeerder die al twee jaar de tekorten WEL aanvult en duidelijk een streep onder het aankloten wil zetten. GO BOLT!!!!
19
|
Zondag 13 juli 2025 om 11:43 uur |
Kees:
Had graag Brom gezien echter ben heel benieuwd naar Robin Peter. Zijn speelwijze kan absoluut aanslaan bij het publiek.
Hopelijk krijgt hij de tijd en de juiste spelers.
Had graag Brom gezien echter ben heel benieuwd naar Robin Peter. Zijn speelwijze kan absoluut aanslaan bij het publiek.
Hopelijk krijgt hij de tijd en de juiste spelers.
Veel belangrijker dan een op het eerste oog onbekende en onervarentrainer, bij een lastige club als ADO, is wat ze met de spelersgroep gaan doen.
Verdwijnen de laatste Nederlandse spelers? En blijft er ruimte voor Haagse talenten? Ik ben benieuwd, maar heb er geen goed gevoel bij.
Verdwijnen de laatste Nederlandse spelers? En blijft er ruimte voor Haagse talenten? Ik ben benieuwd, maar heb er geen goed gevoel bij.
2
|
Zondag 13 juli 2025 om 09:39 uur |
Lellow:
Voor onze AD geldt if you can’t stand the heat…
In haar interview heeft ze het over experts binnen de Bolt groep, ben toen helaas gestopt met luisteren.
Rapport cijfer Joris een hele kleine 6-, hier op de box heb ik betere / goedkopere namen voorbij zien komen die niet hadden misstaan bij ons.
Onze AD betreft ik wacht nog steeds op een overzicht van onderdelen die verbetert zijn onder haar bewind.
Mogen 3 onderdelen zijn en het veld telt niet mee.
Voor onze AD geldt if you can’t stand the heat…
In haar interview heeft ze het over experts binnen de Bolt groep, ben toen helaas gestopt met luisteren.
Rapport cijfer Joris een hele kleine 6-, hier op de box heb ik betere / goedkopere namen voorbij zien komen die niet hadden misstaan bij ons.
Onze AD betreft ik wacht nog steeds op een overzicht van onderdelen die verbetert zijn onder haar bewind.
Mogen 3 onderdelen zijn en het veld telt niet mee.
Ach ja, Natasja… als er ooit een AD was die volledig heeft aangetoond dat je met een mooie glimlach en wat lege one-liners zonder enige voetbalkennis gewoon een club kunt “managen”, dan is zij het wel.
Ze spreekt over “experts” bij Bolt alsof dat ons wat gerust moet stellen — alsof de anonieme kale man achter de schermen met zijn Excel-sheets ook maar iets begrijpt van de Haagse realiteit.
En verbeteringen onder haar bewind? Laat me niet lachen:
1 Sponsoren weggelopen.
2 Nog meer afstand tussen club en achterban.
3 Trainerloos, beleidsarm, en volstrekt stuurloos deze zomer ingegaan.
Kortom: het enige wat Natasja verbeterd heeft, is waarschijnlijk haar eigen leasebak en loonstrook… en daar kun je inderdaad niet het veld mee op.
Als iemand “if you can’t stand the heat…” serieus moet nemen, dan is zij het wel. Tijd dat die glazen deuren aan het Haags Kwartier ook eens haar de uitgang wijzen.
Ze spreekt over “experts” bij Bolt alsof dat ons wat gerust moet stellen — alsof de anonieme kale man achter de schermen met zijn Excel-sheets ook maar iets begrijpt van de Haagse realiteit.
En verbeteringen onder haar bewind? Laat me niet lachen:
1 Sponsoren weggelopen.
2 Nog meer afstand tussen club en achterban.
3 Trainerloos, beleidsarm, en volstrekt stuurloos deze zomer ingegaan.
Kortom: het enige wat Natasja verbeterd heeft, is waarschijnlijk haar eigen leasebak en loonstrook… en daar kun je inderdaad niet het veld mee op.
Als iemand “if you can’t stand the heat…” serieus moet nemen, dan is zij het wel. Tijd dat die glazen deuren aan het Haags Kwartier ook eens haar de uitgang wijzen.
6
|
Zaterdag 12 juli 2025 om 08:37 uur |
Advertentie
Ran1972:
Als ze net als ons afgelopen seizoen geen afmaker hebben dan krijg je dit dus. Dominant spel dus aantrekkelijk voetbal maar als er geen goede spits rondloopt houd het op. Laat Petertje maar komen en z olt maar schuiven voor aankopen. Dan kan ook de meest zure supporter weer even glimlachen hier (noem geen namen 🤣).
Als ze net als ons afgelopen seizoen geen afmaker hebben dan krijg je dit dus. Dominant spel dus aantrekkelijk voetbal maar als er geen goede spits rondloopt houd het op. Laat Petertje maar komen en z olt maar schuiven voor aankopen. Dan kan ook de meest zure supporter weer even glimlachen hier (noem geen namen 🤣).
Het voetbal wat hij voor ogen heeft, spreekt echt het Haagse publiek aan. Geen labbekakkerig voetbal met 10 man achterin.
Ik vind het een prima keuze.
Ik vind het een prima keuze.
1
|
Vrijdag 11 juli 2025 om 22:36 uur |
ClubAchterVanDuinen:
Had liever dat Naat weg was gegaan, die heeft de afgelopen 2 jaar nog werkelijk niks zinnigs uit weten te kramen.
Had liever dat Naat weg was gegaan, die heeft de afgelopen 2 jaar nog werkelijk niks zinnigs uit weten te kramen.
En wij allemaal ook. Maar is toch heerlijk al die Haagse humor die hier voorbij komt. Ach we doen allemaal wel eens verkeerde uitspraken die we goed bedoelen 🤣🤣🤣🤣🤣
0
|
Vrijdag 11 juli 2025 om 16:35 uur |
Nu online
buurmanBrutus en 91 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




