Superfan:
Wat een domme shout. Als jij je totaal niet prettig voelt op je werk door fouten en onbegrijpelijke acties van je baas en je kunt daardoor je werk niet goed doen, mag je toch klagen, of niet?
Wat een domme shout. Als jij je totaal niet prettig voelt op je werk door fouten en onbegrijpelijke acties van je baas en je kunt daardoor je werk niet goed doen, mag je toch klagen, of niet?
Niet als er inmiddels een andere baas aan het roer staat die de legende Haye niets hebben misdaan. Daar hebben wij als supporter al helemaal niets mee te maken, hoe de spelers behandeld worden/werden.
Tenzij die echt onjuist is bejegend door het grootste deel van de fans, kan ik er ook geen begrip voor opbrengen om ons “shirt” zo te beledigen.
Hij speelde (net als de meesten) dat seizoen als een natte drol, en dan mag je er als supporter best kritiek op hebben mits dat op een normale manier gaat. Al is de Haagse definitie van “normale kritiek” iets anders dan in het rest van het land.
Maar goed Thomas Haye is niet het enige prinsesje dat niet zo goed tegen kritiek kan dus het zal wel een voetballers dingetje zijn.
Tenzij die echt onjuist is bejegend door het grootste deel van de fans, kan ik er ook geen begrip voor opbrengen om ons “shirt” zo te beledigen.
Hij speelde (net als de meesten) dat seizoen als een natte drol, en dan mag je er als supporter best kritiek op hebben mits dat op een normale manier gaat. Al is de Haagse definitie van “normale kritiek” iets anders dan in het rest van het land.
Maar goed Thomas Haye is niet het enige prinsesje dat niet zo goed tegen kritiek kan dus het zal wel een voetballers dingetje zijn.
6
|
Woensdag 20 augustus 2025 om 12:45 uur |
buurmanBrutus:
Als het aan Jiménez ligt, staat er straks een complete colombiaanse enclave naast MN (voor t gemak even "L'Arma La Haya" genoemd) en staan ze "Izquierda! Derecha!" te schreeuwen op de cumbia beats van een 150 koppige drumband vlak voordat ze het haags kwartiertje staan af te tellen!
https://www.youtube.com/watch?v=0Pq8vOVbvzs
Als het aan Jiménez ligt, staat er straks een complete colombiaanse enclave naast MN (voor t gemak even "L'Arma La Haya" genoemd) en staan ze "Izquierda! Derecha!" te schreeuwen op de cumbia beats van een 150 koppige drumband vlak voordat ze het haags kwartiertje staan af te tellen!
https://www.youtube.com/watch?v=0Pq8vOVbvzs
Van harte welkom, als ze dan ook de vrouwen meenemen. Brengen we de Haagse tieten ook weer terug.
Kwamen beide overigens goed over in het interview die nieuwe ventjes met psv verleden.
Kwamen beide overigens goed over in het interview die nieuwe ventjes met psv verleden.
1
|
Maandag 18 augustus 2025 om 08:16 uur |
wdr:
Ik volg ADO sinds de late jaren 80, heb Remco Boere nog 2-2 zien scoren tegen Feyenoord in het Zuiderpark.
Al die jaren heb ik nog nooit een speler meegemaakt die de kans kreeg om hoger dan ADO kon spelen en die dat afsloeg uit liefde voor ADO. Ook Immers en Beugel niet. Die gasten houden wel van ADO, maar nog meer van hun carriere en geef ze eens ongelijk. Alleen Dick Advocaat die ons deel van een seizoen heeft getraind, die had dat niet hoeven doen, dat was echt uit clubliefde.
Ik volg ADO sinds de late jaren 80, heb Remco Boere nog 2-2 zien scoren tegen Feyenoord in het Zuiderpark.
Al die jaren heb ik nog nooit een speler meegemaakt die de kans kreeg om hoger dan ADO kon spelen en die dat afsloeg uit liefde voor ADO. Ook Immers en Beugel niet. Die gasten houden wel van ADO, maar nog meer van hun carriere en geef ze eens ongelijk. Alleen Dick Advocaat die ons deel van een seizoen heeft getraind, die had dat niet hoeven doen, dat was echt uit clubliefde.
Toen ADO nog echt een grote en aansprekende club was, vooral voor haagse jongetjes zoals ik, er in het betaalde voetbal nog geen shirtsponsor bestond, het grote geld bestond uit een paar duizend gulden, toen de nos alleen maar ajakkes en feyenooit op tv liet zien, correspondentie alleen per briefpost ging, het is altijd zo geweest.
4
|
Zondag 17 augustus 2025 om 13:36 uur |
Clubtrouw bestaat bij supporters, niet bij spelers. Zelfs Donnarumma forceert een vertrek bij CL winnaar PSG.
Haagse jongens Immers, Verhoek, Verheijdt en Beugelsdijk verlieten ADO toen ze de kans kregen. Aad Mansveld ging naar Feyenoord.
En dan krijgt een jongen van 18, die niet uit Den Haag komt en hier kort gespeeld heeft, kritiek omdat hij niet loyaal is aan kleine club ADO maar liever bij een topclub in Parijs of Milaan wil spelen?!? Accepteer nu dat alleen wij trouw zijn aan ADO en verder niemand, niets. Dat voorkomt een hoop boosheid en teleurstellingen in de toekomst.
Haagse jongens Immers, Verhoek, Verheijdt en Beugelsdijk verlieten ADO toen ze de kans kregen. Aad Mansveld ging naar Feyenoord.
En dan krijgt een jongen van 18, die niet uit Den Haag komt en hier kort gespeeld heeft, kritiek omdat hij niet loyaal is aan kleine club ADO maar liever bij een topclub in Parijs of Milaan wil spelen?!? Accepteer nu dat alleen wij trouw zijn aan ADO en verder niemand, niets. Dat voorkomt een hoop boosheid en teleurstellingen in de toekomst.
31
|
Zondag 17 augustus 2025 om 11:36 uur |
Wahter:
Je hebt gelijk, even over Maikey Houwaart dan:
Vanaf het moment dat mijn contract niet werd verlengd heeft Albert zich hard gemaakt voor mij, hij heeft heel veel moeite gedaan mij uiteindelijk langer bij ADO te houden en daar ben ik echt heel blij mee. Ik durf te stellen dat ik zonder Albert niet meer bij ADO had gezeten en dat had ik echt eeuwig zonde gevonden want ADO is echt mijn club. Aan mij nu de taak bij Excelsior Maassluis te laten zien dat ik de stap kan maken”
Geeft weer aan dat die Mathijssen en vd Dussen totaal niet op 1 lijn hebben gezeten.
Je hebt gelijk, even over Maikey Houwaart dan:
Vanaf het moment dat mijn contract niet werd verlengd heeft Albert zich hard gemaakt voor mij, hij heeft heel veel moeite gedaan mij uiteindelijk langer bij ADO te houden en daar ben ik echt heel blij mee. Ik durf te stellen dat ik zonder Albert niet meer bij ADO had gezeten en dat had ik echt eeuwig zonde gevonden want ADO is echt mijn club. Aan mij nu de taak bij Excelsior Maassluis te laten zien dat ik de stap kan maken”
Geeft weer aan dat die Mathijssen en vd Dussen totaal niet op 1 lijn hebben gezeten.
Inderdaad. Dan zie je dat zo'n import Brabander niks met de club heeft. Zo'n Wotte en vd Dussen hebben ten eerste Haags DNA. Maar weten ook hoe het werkt met Haagse talenten.
We lopen weg met onze nieuwe trainer. Maar het aanstellen van Wotte zou wel eens de beste beslissingen van deze zomer kunnen zijn.
Er zijn namelijk mooie signalen. Houwaart die ze niet zomaar laten gaan. 4 spelers die verhuurd mogen worden. Met een logisch en eerlijk verhaal. De speler van jong Feyenoord waar ze een gesprek mee gevoerd hebben. En het signaal dat Vlak en De Ruijter niet te koop zijn. En wie weet blijft Mul ook bij ons. Toch een paar mooie feiten deze transferperiode.
We lopen weg met onze nieuwe trainer. Maar het aanstellen van Wotte zou wel eens de beste beslissingen van deze zomer kunnen zijn.
Er zijn namelijk mooie signalen. Houwaart die ze niet zomaar laten gaan. 4 spelers die verhuurd mogen worden. Met een logisch en eerlijk verhaal. De speler van jong Feyenoord waar ze een gesprek mee gevoerd hebben. En het signaal dat Vlak en De Ruijter niet te koop zijn. En wie weet blijft Mul ook bij ons. Toch een paar mooie feiten deze transferperiode.
5
|
Donderdag 14 augustus 2025 om 10:52 uur |
Advertentie
KickOff:
Ik denk dat de grootste gênante situatie was dat hij in het interview had gezegd dat hij zijn debuut zou maken met zijn nieuwe team en bovendien het winnende doelpunt zou scoren.Geen van deze twee dingen is werkelijkheid geworden.Je moet leren je mond te houden in plaats van onzin te verkondigen.
Ik denk dat de grootste gênante situatie was dat hij in het interview had gezegd dat hij zijn debuut zou maken met zijn nieuwe team en bovendien het winnende doelpunt zou scoren.Geen van deze twee dingen is werkelijkheid geworden.Je moet leren je mond te houden in plaats van onzin te verkondigen.
En als het onze speler was dan noemen we het haagse bluf😉
4
|
Maandag 11 augustus 2025 om 13:32 uur |
Thomas Verheydt (foto) staat niet in het basisteam van Willem II, zondag de tegenstander van ADO Den Haag in haar openingswedstrijd van het nieuwe seizoen in het WerkTalent Stadion.
Tekst: Peter Petit
De Haagse cultvoetballer meldde zich met een trainingsachterstand in Tilburg, een achterstand die hij nog altijd niet heeft afgewerkt. Verheydt was de afgelopen weken wel aanwezig bij de trainingen van Willem II, van een blessure is geen sprake. De inwoner van Zoetermeer hoopt op speelminuten om wat ritme op te doen.
De nieuwe trainer van Willem II, John Stegeman, kan in Den Haag geen beroep doen op Amine Lachkar, Dani Mathieu, en Niels van Berkel, die niet fit genoeg zijn. De Tilburgers kochten goed in met spits Devin Haen (Feyenoord), Jordi Schuurman (FC Dordrecht), Nathan-Tjoe-A-On (Swansea City), Justin Hoogma (Heracles) en de van VVV afkomstige Niels van Berkel en Max de Waal.
Kanshebber
Met een budget van vijftien miljoen euro behoort de degradant, samen met Almere City FC, tot één de kanshebbers voor de titel in de KKD om – na een jaar – terug te keren naar de VriendenLoterij Eredivisie. Een zege op ADO Den Haag in de eerste seizoenwedstrijd zou dan uiterst welkom zijn, maar Stegeman weet dat het duel tegen het team van de eveneens aan zijn eerste officiële wedstrijd toe zijnde collega Robin Peter “een pittige uitdaging” wordt. “De hand van de nieuwe trainer is al zichtbaar, snel druk geven en verzorgd voetbal spelen, minder de lange bal”, aldus Stegeman die de komende tegenstander tijdens een oefenwedstrijd voorafgaand aan het seizoen al aan het werk heeft gezien.
Tekst: Peter Petit
De Haagse cultvoetballer meldde zich met een trainingsachterstand in Tilburg, een achterstand die hij nog altijd niet heeft afgewerkt. Verheydt was de afgelopen weken wel aanwezig bij de trainingen van Willem II, van een blessure is geen sprake. De inwoner van Zoetermeer hoopt op speelminuten om wat ritme op te doen.
De nieuwe trainer van Willem II, John Stegeman, kan in Den Haag geen beroep doen op Amine Lachkar, Dani Mathieu, en Niels van Berkel, die niet fit genoeg zijn. De Tilburgers kochten goed in met spits Devin Haen (Feyenoord), Jordi Schuurman (FC Dordrecht), Nathan-Tjoe-A-On (Swansea City), Justin Hoogma (Heracles) en de van VVV afkomstige Niels van Berkel en Max de Waal.
Kanshebber
Met een budget van vijftien miljoen euro behoort de degradant, samen met Almere City FC, tot één de kanshebbers voor de titel in de KKD om – na een jaar – terug te keren naar de VriendenLoterij Eredivisie. Een zege op ADO Den Haag in de eerste seizoenwedstrijd zou dan uiterst welkom zijn, maar Stegeman weet dat het duel tegen het team van de eveneens aan zijn eerste officiële wedstrijd toe zijnde collega Robin Peter “een pittige uitdaging” wordt. “De hand van de nieuwe trainer is al zichtbaar, snel druk geven en verzorgd voetbal spelen, minder de lange bal”, aldus Stegeman die de komende tegenstander tijdens een oefenwedstrijd voorafgaand aan het seizoen al aan het werk heeft gezien.
3
|
Zaterdag 9 augustus 2025 om 18:14 uur |
Nu online
priveopcadd, JoostJ, BLEISWIJK-1, JB96, HaagseRobin, langepino, Edje, JoopMN77, opper, ruudje, Jap en 94 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




