Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Kuyt maakt ADO-publiek compliment
Als trainer van ADO Den Haag heeft hij fouten gemaakt, zegt Dirk Kuyt, die vrijdagavond de Haagse fans een compliment gaf.
Lees het nieuwsbericht
Kuyt maakt ADO-publiek compliment
Als trainer van ADO Den Haag heeft hij fouten gemaakt, zegt Dirk Kuyt, die vrijdagavond de Haagse fans een compliment gaf.
Lees het nieuwsbericht
3
|
Zaterdag 18 oktober 2025 om 09:47 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Topamusement voor ADO - FC Dordrecht
Haagse artiesten zorgen voor de wedstrijd tegen FC Dordrecht voor sfeer in het nu bijna uitverkochte stadion.
Lees het nieuwsbericht
Topamusement voor ADO - FC Dordrecht
Haagse artiesten zorgen voor de wedstrijd tegen FC Dordrecht voor sfeer in het nu bijna uitverkochte stadion.
Lees het nieuwsbericht
3
|
Donderdag 16 oktober 2025 om 14:15 uur |
Club Achter de Duinen
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADO gaat naar Hijs Hokij
Extra Haagse steun vrijdagavond in De Uithof voor Hijs Hokij.
Lees het nieuwsbericht
ADO gaat naar Hijs Hokij
Extra Haagse steun vrijdagavond in De Uithof voor Hijs Hokij.
Lees het nieuwsbericht
2
|
Dinsdag 7 oktober 2025 om 23:19 uur |
Advertentie
Thehague070:
Tja... Maar het schijnt dat wij nu een miljardair hebben hoor als enige aandeelhouder... Dus waarom je spelers niet zou kunnen behouden zou ook onzin zijn natuurlijk... Èn uiteindelijk is t juist ook goed om spelers te verkopen om daarmee gewoon weer je investering eruit te halen...en als je een miljardair bent doe je dat dus alleen tegen het bod wat daar voor zorgt dat je die winst krijgt... Èn je dus ook nog iets beter kunt terug krijgen...anders heeft t natuurlijk ook geen zin om te verkopen... Kortom we gaan als t aan de leggende gelden ligt de Champions League in... Mits er dan natuurlijk ook weer een club van de zelfde eigenaar in de Champions League gaat spelen waardoor we er weer niet komen...
het blijft troep... Ik heb liever een Haagse miljardair die supporter in hart en nieren is!
Tja... Maar het schijnt dat wij nu een miljardair hebben hoor als enige aandeelhouder... Dus waarom je spelers niet zou kunnen behouden zou ook onzin zijn natuurlijk... Èn uiteindelijk is t juist ook goed om spelers te verkopen om daarmee gewoon weer je investering eruit te halen...en als je een miljardair bent doe je dat dus alleen tegen het bod wat daar voor zorgt dat je die winst krijgt... Èn je dus ook nog iets beter kunt terug krijgen...anders heeft t natuurlijk ook geen zin om te verkopen... Kortom we gaan als t aan de leggende gelden ligt de Champions League in... Mits er dan natuurlijk ook weer een club van de zelfde eigenaar in de Champions League gaat spelen waardoor we er weer niet komen...
het blijft troep... Ik heb liever een Haagse miljardair die supporter in hart en nieren is!
Ach ik zie, net als anders shouters en supporters, ADO eindelijk investeren in jonge spelers ipv oude en oud spelers van de club te halen voor te grote salarissen.
Dit is wel degelijk, ook de verdienste van Bolt.
Mathijssen dacht hier ook anders over en ben blij dat hij weg is met zijn transpirerende intervieuws waar eigenlijk alleen maar dooddoeners uit kwam, net als Kalezic natuurlijk.
Ook de trainers keuze, een jonge ambitieuze gozer die voor aanvallend voetbal staat is een uitstekende gebleken tot nu toe.
De namen van o.a. vd Looy, Groenendijk, Ultee en Grunholz is geinig maar zie aan hun elftallen nooit een duidelijke speelwijze.
Wel met je eens dat je overgeleverd bent aan de grillen van een buitenlandse inversteerder. En wie weet wat ons te wachten staat, helaas weet niemand dit.
Daarom is het in mijn ogen zeer belangrijk zo snel mogelijk van die veels te grote tekorten af te komen. En een haagse investeerder is de afgelopen decennia niet gevonden.
Dit is wel degelijk, ook de verdienste van Bolt.
Mathijssen dacht hier ook anders over en ben blij dat hij weg is met zijn transpirerende intervieuws waar eigenlijk alleen maar dooddoeners uit kwam, net als Kalezic natuurlijk.
Ook de trainers keuze, een jonge ambitieuze gozer die voor aanvallend voetbal staat is een uitstekende gebleken tot nu toe.
De namen van o.a. vd Looy, Groenendijk, Ultee en Grunholz is geinig maar zie aan hun elftallen nooit een duidelijke speelwijze.
Wel met je eens dat je overgeleverd bent aan de grillen van een buitenlandse inversteerder. En wie weet wat ons te wachten staat, helaas weet niemand dit.
Daarom is het in mijn ogen zeer belangrijk zo snel mogelijk van die veels te grote tekorten af te komen. En een haagse investeerder is de afgelopen decennia niet gevonden.
3
|
Dinsdag 7 oktober 2025 om 11:03 uur |
Eeuwig Den Haag:
Fifa playstation onzin is denken dat je spelers voor altijd in den haag houdt. We zijn niets minder dan een springplank naar beter voor veel spelers. Gelukkig kan je die springplank als club zelf zijn door te promoveren dit seizoen
Fifa playstation onzin is denken dat je spelers voor altijd in den haag houdt. We zijn niets minder dan een springplank naar beter voor veel spelers. Gelukkig kan je die springplank als club zelf zijn door te promoveren dit seizoen
Tja... Maar het schijnt dat wij nu een miljardair hebben hoor als enige aandeelhouder... Dus waarom je spelers niet zou kunnen behouden zou ook onzin zijn natuurlijk... Èn uiteindelijk is t juist ook goed om spelers te verkopen om daarmee gewoon weer je investering eruit te halen...en als je een miljardair bent doe je dat dus alleen tegen het bod wat daar voor zorgt dat je die winst krijgt... Èn je dus ook nog iets beter kunt terug krijgen...anders heeft t natuurlijk ook geen zin om te verkopen... Kortom we gaan als t aan de leggende gelden ligt de Champions League in... Mits er dan natuurlijk ook weer een club van de zelfde eigenaar in de Champions League gaat spelen waardoor we er weer niet komen...
het blijft troep... Ik heb liever een Haagse miljardair die supporter in hart en nieren is!
het blijft troep... Ik heb liever een Haagse miljardair die supporter in hart en nieren is!
2
|
Dinsdag 7 oktober 2025 om 01:47 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Vlak moet het verduren na Ibiza-uitspraak
Jari Vlak heeft het bij ADO Den Haag te verduren gekregen wegens zijn uitspraken over Ibiza na de wedstrijd tegen TOP Oss.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
Vlak moet het verduren na Ibiza-uitspraak
Jari Vlak heeft het bij ADO Den Haag te verduren gekregen wegens zijn uitspraken over Ibiza na de wedstrijd tegen TOP Oss.
Lees het nieuwsbericht
Gewoon uitspreken. Wij zijn Haags en daar mag best wat Haagse bluf bij.
Wotte geeft toch ook aan dat hij met De Ruiter en vd Sloot de eredivisie in wil. Dat is ook drukverhogend.
Wotte geeft toch ook aan dat hij met De Ruiter en vd Sloot de eredivisie in wil. Dat is ook drukverhogend.
3
|
Vrijdag 3 oktober 2025 om 13:16 uur |
Nu online
buurmanBrutus en 87 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




