Club Achter de Duinen

Advertentie

Volg Cadd op X

Volg Cadd op X

Voorspellingen-ranking

Voorspellingen-ranking

ADO-statistieken

ADO-statistieken

Inloggen

Naam / e-mail:
Wachtwoord:

Welkom in de shoutbox, gast

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 9
Volgende pagina

Club Achter de Duinen

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Kuyt maakt ADO-publiek compliment
Als trainer van ADO Den Haag heeft hij fouten gemaakt, zegt Dirk Kuyt, die vrijdagavond de Haagse fans een compliment gaf.
Lees het nieuwsbericht
3
Zaterdag 18 oktober 2025 om 09:47 uur

Club Achter de Duinen

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Topamusement voor ADO - FC Dordrecht
Haagse artiesten zorgen voor de wedstrijd tegen FC Dordrecht voor sfeer in het nu bijna uitverkochte stadion.
Lees het nieuwsbericht
3
Donderdag 16 oktober 2025 om 14:15 uur
Haagse Tietûh Sprietûh

...okee ik ga weer wat nuttigs doen
4
Woensdag 8 oktober 2025 om 12:32 uur
De (Haagse) Mat
1
Woensdag 8 oktober 2025 om 11:48 uur

Club Achter de Duinen

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

ADO gaat naar Hijs Hokij
Extra Haagse steun vrijdagavond in De Uithof voor Hijs Hokij.
Lees het nieuwsbericht
2
Dinsdag 7 oktober 2025 om 23:19 uur

Advertentie

Thehague070:

Tja... Maar het schijnt dat wij nu een miljardair hebben hoor als enige aandeelhouder... Dus waarom je spelers niet zou kunnen behouden zou ook onzin zijn natuurlijk... Èn uiteindelijk is t juist ook goed om spelers te verkopen om daarmee gewoon weer je investering eruit te halen...en als je een miljardair bent doe je dat dus alleen tegen het bod wat daar voor zorgt dat je die winst krijgt... Èn je dus ook nog iets beter kunt terug krijgen...anders heeft t natuurlijk ook geen zin om te verkopen... Kortom we gaan als t aan de leggende gelden ligt de Champions League in... Mits er dan natuurlijk ook weer een club van de zelfde eigenaar in de Champions League gaat spelen waardoor we er weer niet komen... het blijft troep... Ik heb liever een Haagse miljardair die supporter in hart en nieren is!
Ach ik zie, net als anders shouters en supporters, ADO eindelijk investeren in jonge spelers ipv oude en oud spelers van de club te halen voor te grote salarissen.
Dit is wel degelijk, ook de verdienste van Bolt.
Mathijssen dacht hier ook anders over en ben blij dat hij weg is met zijn transpirerende intervieuws waar eigenlijk alleen maar dooddoeners uit kwam, net als Kalezic natuurlijk.
Ook de trainers keuze, een jonge ambitieuze gozer die voor aanvallend voetbal staat is een uitstekende gebleken tot nu toe.
De namen van o.a. vd Looy, Groenendijk, Ultee en Grunholz is geinig maar zie aan hun elftallen nooit een duidelijke speelwijze.

Wel met je eens dat je overgeleverd bent aan de grillen van een buitenlandse inversteerder. En wie weet wat ons te wachten staat, helaas weet niemand dit.
Daarom is het in mijn ogen zeer belangrijk zo snel mogelijk van die veels te grote tekorten af te komen. En een haagse investeerder is de afgelopen decennia niet gevonden.
3
Dinsdag 7 oktober 2025 om 11:03 uur
Eeuwig Den Haag:

Fifa playstation onzin is denken dat je spelers voor altijd in den haag houdt. We zijn niets minder dan een springplank naar beter voor veel spelers. Gelukkig kan je die springplank als club zelf zijn door te promoveren dit seizoen
Tja... Maar het schijnt dat wij nu een miljardair hebben hoor als enige aandeelhouder... Dus waarom je spelers niet zou kunnen behouden zou ook onzin zijn natuurlijk... Èn uiteindelijk is t juist ook goed om spelers te verkopen om daarmee gewoon weer je investering eruit te halen...en als je een miljardair bent doe je dat dus alleen tegen het bod wat daar voor zorgt dat je die winst krijgt... Èn je dus ook nog iets beter kunt terug krijgen...anders heeft t natuurlijk ook geen zin om te verkopen... Kortom we gaan als t aan de leggende gelden ligt de Champions League in... Mits er dan natuurlijk ook weer een club van de zelfde eigenaar in de Champions League gaat spelen waardoor we er weer niet komen... het blijft troep... Ik heb liever een Haagse miljardair die supporter in hart en nieren is!
2
Dinsdag 7 oktober 2025 om 01:47 uur
fcdh-middennoord:

mooi dat waem die comment van asante ff liket. Het is wel echt tijd voor een nummertje voor matteo toch eigenlijk...
Er is maar 1 Haagse bellug!!
1
Zaterdag 4 oktober 2025 om 13:19 uur
Club Achter de Duinen:

Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:

Vlak moet het verduren na Ibiza-uitspraak
Jari Vlak heeft het bij ADO Den Haag te verduren gekregen wegens zijn uitspraken over Ibiza na de wedstrijd tegen TOP Oss.
Lees het nieuwsbericht
Gewoon uitspreken. Wij zijn Haags en daar mag best wat Haagse bluf bij.

Wotte geeft toch ook aan dat hij met De Ruiter en vd Sloot de eredivisie in wil. Dat is ook drukverhogend.
3
Vrijdag 3 oktober 2025 om 13:16 uur
broodjebal070:

Lastige pot nog morgen tegen rkc uit. Valt niet te onderschatten
De nummer 1 tegen de nummer 3 (jong psv boeit niet tellen we niet mee), neem aan dat er niemand in het haagse kamp is die dat onderschat
2
Donderdag 25 september 2025 om 10:49 uur

Nu online

buurmanBrutus en 87 gasten.

Zoek in shoutbox

Naam:
Tekst:
Vanaf datum: Verwijder datum Kies een datum
Tot en met datum: Verwijder datum Kies een datum

Kies een pagina

Vorige pagina
Pagina 9
Volgende pagina

Spelersklassement

De top3:
Steven van der Sloot Juho Kilo Kilian Nikiema

Laatste wedstrijd

Logo FC Den Bosch Logo ADO Den Haag
1-3
24 april 2026

Advertentie

Keuken Kampioen Divisie

1 -

Links