Barend:
Je kunt geen zinnig woord over de opstelling zeggen. Alleen Niekiema weet dat hij speelt. Voor de rest is het net een oefenwedstrijd, met veelvuldig wisselen. Zo veel dat je met tien man kan komen te staan, als er in de tweede helft een speler geblesseerd uitvalt. We zullen er aan moeten wennen, aan een trainer die niet van vastigheid houdt.
Je kunt geen zinnig woord over de opstelling zeggen. Alleen Niekiema weet dat hij speelt. Voor de rest is het net een oefenwedstrijd, met veelvuldig wisselen. Zo veel dat je met tien man kan komen te staan, als er in de tweede helft een speler geblesseerd uitvalt. We zullen er aan moeten wennen, aan een trainer die niet van vastigheid houdt.
Maar wel een trainer die ons na jaren KKD naar eredicisue brengt!!
2
|
Vrijdag 13 februari 2026 om 16:56 uur |
Ano-Niem:
Ik denk eerder dat ie De Ruijter laat starten en Hawkins op rechts zet.
En dan Reischl in de spits.
Ik denk eerder dat ie De Ruijter laat starten en Hawkins op rechts zet.
En dan Reischl in de spits.
Je kunt geen zinnig woord over de opstelling zeggen. Alleen Niekiema weet dat hij speelt. Voor de rest is het net een oefenwedstrijd, met veelvuldig wisselen. Zo veel dat je met tien man kan komen te staan, als er in de tweede helft een speler geblesseerd uitvalt. We zullen er aan moeten wennen, aan een trainer die niet van vastigheid houdt.
3
|
Vrijdag 13 februari 2026 om 16:42 uur |
Club Achter de Duinen:
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADO wil verder met Van Mieghem
ADO Den Haag heeft de intentie uitgesproken om opnieuw een jaar door te gaan met Daryl van Mieghem.
Lees het nieuwsbericht
Nieuwsbericht op Club Achter de Duinen:
ADO wil verder met Van Mieghem
ADO Den Haag heeft de intentie uitgesproken om opnieuw een jaar door te gaan met Daryl van Mieghem.
Lees het nieuwsbericht
Dit zou ik toejuichen. Geweldige gozer en kun je er altijd bij hebben. Al is het in de toekomst als assistent trainer.
12
|
Donderdag 12 februari 2026 om 16:46 uur |
Bolskie:
Vond de spits indd ook goed spelen als aanspeelpunt.
Mulder ook goede wedstrijd gespeeld, waem zal echt tandje erbij moeten doen want die beland anders echt op de bank.
Vond de spits indd ook goed spelen als aanspeelpunt.
Mulder ook goede wedstrijd gespeeld, waem zal echt tandje erbij moeten doen want die beland anders echt op de bank.
Heeft met die misser tegen Vitesse wel echt de schijn tegen. Maar voetballend gezien was hij gister inderdaad van toegevoegde waarde. Redelijk balvast, snel en technisch vaardig.
Wat de trainer al eerder aangaf, de nieuwelingen bieden ons nóg meer (verschillende) opties.
Prima toevoeging.
Wat de trainer al eerder aangaf, de nieuwelingen bieden ons nóg meer (verschillende) opties.
Prima toevoeging.
3
|
Zaterdag 7 februari 2026 om 14:21 uur |
ADO079:
Nou ik las dat het weer ging regenen. Ben ik inmiddels wel aardig klaar mee.
Nou ik las dat het weer ging regenen. Ben ik inmiddels wel aardig klaar mee.
In jouw geval. Paniek trainer. Hij zet Hokke linksback en Mulder in de basis.
En wat wil...
Mulder heel erg degelijk. En Hokke belangrijk bij twee goals.
Ik stel dan ook voor een weekje zeiken op ADO079!!
En wat wil...
Mulder heel erg degelijk. En Hokke belangrijk bij twee goals.
Ik stel dan ook voor een weekje zeiken op ADO079!!
11
|
Vrijdag 6 februari 2026 om 23:07 uur |
Advertentie
RP:
l. KILIAN NIEKEMA (K)
2. STEVEN VAN DER SLOOT
3. PASCAL MULDER
4. MATTEO WAEM
8. JARI VLAK (C)
9. BRYAN FIABEMA
ll. EVAN ROTTIER
15. MILAN HOKKE
21. CAMERON PEIJPION
25. JIJHO KILO
27. NIGEL THOMAS
EEKHOUT (K)
LEJOLY (K)
KREEKELS
JIMENEZ
DE BRUIN
REISCHL
BAL
DE RUIJTER
BERGTOP
TOMAS
HAWKINS
l. KILIAN NIEKEMA (K)
2. STEVEN VAN DER SLOOT
3. PASCAL MULDER
4. MATTEO WAEM
8. JARI VLAK (C)
9. BRYAN FIABEMA
ll. EVAN ROTTIER
15. MILAN HOKKE
21. CAMERON PEIJPION
25. JIJHO KILO
27. NIGEL THOMAS
EEKHOUT (K)
LEJOLY (K)
KREEKELS
JIMENEZ
DE BRUIN
REISCHL
BAL
DE RUIJTER
BERGTOP
TOMAS
HAWKINS
Heeft tie me toch niet in de maling genomen onze trainer gister op de training 👀😜 had toch liever links buiten de ruyter gezien en rechts hawkins .
1
|
Vrijdag 6 februari 2026 om 19:09 uur |
De 1e seizoenshelft is al even voorbij. Wat heb ik genoten van alle wedstrijden, waar het strijdplan in het merendeel lukte.
De KKD geeft nog ruimte voor ontwikkeling, de ED niet.
Wat ik vanaf nu ook graag zou willen zien is dat de trainer en TS zich ontwikkelt. Werkt een strijdplan niet, dan niet meer stoïcijns tot de rust wachten voor omzettingen, maar het spel sneller lezen en ingrijpen wanneer het nodig is. Het zit 'm soms in details. Als dit gerealiseerd wordt gaan we nog mooiere tijden tegemoet met een potentiële toptrainer
De KKD geeft nog ruimte voor ontwikkeling, de ED niet.
Wat ik vanaf nu ook graag zou willen zien is dat de trainer en TS zich ontwikkelt. Werkt een strijdplan niet, dan niet meer stoïcijns tot de rust wachten voor omzettingen, maar het spel sneller lezen en ingrijpen wanneer het nodig is. Het zit 'm soms in details. Als dit gerealiseerd wordt gaan we nog mooiere tijden tegemoet met een potentiële toptrainer
1
|
Woensdag 4 februari 2026 om 08:31 uur |
Nu online
Marcie, priveopcadd, JoostJ, Fußball, Postalia, Max, Tante Wil, rh_vakc en 82 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




