broodjebal070:
Echt geluk, moderne voetbal draait gewoon om geld en kwaliteit. Als die Amerikaan wat goede spelers haalt spelen we zo eredivisie en kan je de weg naar boven inzetten. Kijk bijvoorbeeld naar PSG of Manchester City, zeg niet dat we van dat niveau zijn maar die kwamen ook van nergens eigenlijk. Nu nog maar een of andere olie sjeik verleiden...
Echt geluk, moderne voetbal draait gewoon om geld en kwaliteit. Als die Amerikaan wat goede spelers haalt spelen we zo eredivisie en kan je de weg naar boven inzetten. Kijk bijvoorbeeld naar PSG of Manchester City, zeg niet dat we van dat niveau zijn maar die kwamen ook van nergens eigenlijk. Nu nog maar een of andere olie sjeik verleiden...
Autocorrectie: gelul. Gewoon geld erin pompen aub zo ingewikkeld is het allemaal niet. Je kan 110% je best doen maar als je geen kwaliteit hebt ga je het gewoon niet redden.
2
|
Dinsdag 13 augustus 2024 om 13:21 uur |
Aad:
Waarom krijg ik toch iedere keer als ik een interview met Joris heb gezien in eerste instantie het idee dat alles goed komt om vervolgens, na even nadenken, toch weer te denken dat we na 4 wedstrijden met 0 punten troosteloos onderaan staan?
Alleen al de paniek in de ogen van Mathijssen geeft weinig vertrouwen in dat wat hij zegt ook is wat er gebeuren gaat. We gaan het zien.
Waarom krijg ik toch iedere keer als ik een interview met Joris heb gezien in eerste instantie het idee dat alles goed komt om vervolgens, na even nadenken, toch weer te denken dat we na 4 wedstrijden met 0 punten troosteloos onderaan staan?
Alleen al de paniek in de ogen van Mathijssen geeft weinig vertrouwen in dat wat hij zegt ook is wat er gebeuren gaat. We gaan het zien.
We winnen gewoon van VVV, slap gelul al die drama
1
|
Zaterdag 3 augustus 2024 om 10:50 uur |
Dappere dodo:
Pardon? Je kan toch niet zeggen dat wij als trouwe supporters niets mogen melden en ons gal mogen spugen over de bizarre ontwikkelingen bij onze club! Noem jij het lekker stemmingmakerij, ik zie het als een klap met de vlakke hand vol in het gezicht van de mensen die onze club een warm hart toedragen.
Ik zal niet zeggen dat jij meer supporter bent als ik, of ik meer als jij, maar we moeten ons toch met zijn allen echt wel zorgen gaan maken om deze situatie?
Of pleit jij ook voor een botte bijl over de supportersvakken heen om daar nieuw publiek neer te gaan zetten, die wel braaf gaan zitten, een keer hup ADO roepen en verder alle stront uit de reet van het bestuur opzuigen?
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mij raakt dit echt! Ik hou teveel van deze club om te moeten aanschouwen dat het tot op de bodem wordt afgebrand door onze directie, en vooral door die nietsnut die Kalezic is.
Een andere manager was allang de laan uitgestuurd, in elk bedrijfsleven, maar nee, deze psychopaat mag blijven zitten! Spelers die heel graag weg willen, spelers die door hem absoluut niet willen komen, spelers die in de media moesten lezen dat ze niet fit waren, terwijl ze dit wel waren, en ga zo maar even door. Dat stuk van Jim is in mijn ogen betrouwbaarder dan menig shouter op deze box, dus ik ben team Jim in deze. Laat alleen dat neuzen tegen elkaar verhaal niet waar zijn, dan is de rest dat dus wel!
Sorry hoor, maar ik zie hier mensen die het voor Kalezic opnemen, of mensen die het stemmingmakerij noemen, maar ik weiger te accepteren wat er met onze club gebeurt momenteel. “Nooit rustig bij ADO” dat klopt zeker, maar in dit geval wordt alle chaos veroorzaakt door onze directie, met Natas en Joris voorop, en de uitvoerder is de slechtste trainer die we ooit hebben gehad! Kalezic maakt meer kapot dan je lief is
Pardon? Je kan toch niet zeggen dat wij als trouwe supporters niets mogen melden en ons gal mogen spugen over de bizarre ontwikkelingen bij onze club! Noem jij het lekker stemmingmakerij, ik zie het als een klap met de vlakke hand vol in het gezicht van de mensen die onze club een warm hart toedragen.
Ik zal niet zeggen dat jij meer supporter bent als ik, of ik meer als jij, maar we moeten ons toch met zijn allen echt wel zorgen gaan maken om deze situatie?
Of pleit jij ook voor een botte bijl over de supportersvakken heen om daar nieuw publiek neer te gaan zetten, die wel braaf gaan zitten, een keer hup ADO roepen en verder alle stront uit de reet van het bestuur opzuigen?
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mij raakt dit echt! Ik hou teveel van deze club om te moeten aanschouwen dat het tot op de bodem wordt afgebrand door onze directie, en vooral door die nietsnut die Kalezic is.
Een andere manager was allang de laan uitgestuurd, in elk bedrijfsleven, maar nee, deze psychopaat mag blijven zitten! Spelers die heel graag weg willen, spelers die door hem absoluut niet willen komen, spelers die in de media moesten lezen dat ze niet fit waren, terwijl ze dit wel waren, en ga zo maar even door. Dat stuk van Jim is in mijn ogen betrouwbaarder dan menig shouter op deze box, dus ik ben team Jim in deze. Laat alleen dat neuzen tegen elkaar verhaal niet waar zijn, dan is de rest dat dus wel!
Sorry hoor, maar ik zie hier mensen die het voor Kalezic opnemen, of mensen die het stemmingmakerij noemen, maar ik weiger te accepteren wat er met onze club gebeurt momenteel. “Nooit rustig bij ADO” dat klopt zeker, maar in dit geval wordt alle chaos veroorzaakt door onze directie, met Natas en Joris voorop, en de uitvoerder is de slechtste trainer die we ooit hebben gehad! Kalezic maakt meer kapot dan je lief is
de bekende spijker op z’n kop deze shout!!! Dit is exact hierbij het zie en voel. Ruim 40 jaar is dit al mijn club maar momenteel wordt die club zo vernaggeld dat het niks meer met mij en vele andere te maken heeft. Ik ben simpelweg pislink en het raakt mij enorm wat er allemaal gebeurd. En dat gelul van sommige hier dat we het vorig jaar net niet gered hebben en dat dat voetbal is…. Die snappen er werkelijk geen klote van. Als je een narcist als trainer hebt die hoogstpersoonlijk een 2e plek ranglijst compleet maar dan ook echt compleet naar God helpt waardoor we uiteindelijk dus niks hebben overgehouden en die dan ook nog eens een hand boven het hoofd gehouden wordt, dan blijkt toch wel dat de club nog zieker dan ziek is en er totaal niet aan het fundament van voetbal gedacht wordt, het vermaken van de supporters en waardering tonen voor supporters.
4
|
Zondag 21 juli 2024 om 17:53 uur |
Lekker man, van de Sande transfervrij de deur uit, Kalezic heeft er een flesje op opengetrokken. Maar hem wel opstellen tijdens een oefenwedstrijd. Mij zien ze niet meer in het stadion zolang die narcist er zit. Dat gelul van ‘mijn club blablablabla’ Het is allang geen club meer van ons, wij worden als lastig gezien en directie ziet ons liever vertrekken, nou ik ben er klaar mee en geef de hun zin.
5
|
Zaterdag 20 juli 2024 om 15:06 uur |
slash070:
Ja ho effe, lekker makkelijk, jij schreef die verzachtende omstandigheden voor de directie, ik niet hahaha. En dat terwijl we het niet weten zeg je ook nog
---------------
quote:
"als er een andere profclub de tegenstander is, heb je te maken met supporters van 2 clubs. Dan komt de plaatselijke overheid er ook bij kijken en dan zegt een gemeente (ook de onze) al gauw nee, zeker in de vakantieperiode. Ook oom agent wil namelijk op vakantie, dus er zijn veel verloven. Nou heeft Excelsior uit niet direct mee geholpen, het is weer ouderwets makkelijk om op ADO en risico te wijzen en geen vergunning te geven. Overal personeelstekorten"
Wat mij betreft vind de directie het wel prima zo. Die hebben behalve hun salaris sowieso geen reet met ADO Den Haag, dat was vanaf hun eerste adotv opzeg interview al duidelijk. Dat vind ik er van.
Ja ho effe, lekker makkelijk, jij schreef die verzachtende omstandigheden voor de directie, ik niet hahaha. En dat terwijl we het niet weten zeg je ook nog

---------------
quote:
"als er een andere profclub de tegenstander is, heb je te maken met supporters van 2 clubs. Dan komt de plaatselijke overheid er ook bij kijken en dan zegt een gemeente (ook de onze) al gauw nee, zeker in de vakantieperiode. Ook oom agent wil namelijk op vakantie, dus er zijn veel verloven. Nou heeft Excelsior uit niet direct mee geholpen, het is weer ouderwets makkelijk om op ADO en risico te wijzen en geen vergunning te geven. Overal personeelstekorten"
Wat mij betreft vind de directie het wel prima zo. Die hebben behalve hun salaris sowieso geen reet met ADO Den Haag, dat was vanaf hun eerste adotv opzeg interview al duidelijk. Dat vind ik er van.
Wat zouden zij er voor belang bij hebben dat en wedstrijden zonder publiek worden gespeeld ? Wie zou hier blij mee zijn ? Alleen een burgemeester die de publieke veiligheid niet kan garanderen is blij dat ee geen publiek komt. Tis gelul maar laten we daar eens over gaan nadenken met zen allen. Dat schijnbaar zon burgemeestertje denkt dat er een paar losgeslagen gekken af komen op zen wedstrijd. Nogmaals, tis gelul maar dat beeld ia er dus. Dit heeft tich niets te maken met de directie ? Zij alleen maar luisteren wat anderen beslissen. Ik wil ook graag naar die westrijden en baal er ook van, laat dat duidelijk zijn ! Laten we nou eena als geheel nadenken over een oplossing ipv elkaar in de haren te vliegen.
2
|
Dinsdag 16 juli 2024 om 22:23 uur |
Sebastiaan:
Gelul ! Sorry maar echt gelul. Speelde in de Fjes met mn zoon en ken hem en zen familie al vanaf die tijd. Kwam bij Quick terug van en was zeker een talent maar niemand had verwacht dat ie zo snel in ADO 1 zou spelen. En hij is wel degelijk gescout wat zen zaakwaarnemer ook zegt. Maar ook als je een talent scout dan leg je m, tenzij je een Messi talent scout, niet direct vast voor 5 jaar ! Al met al een boor alle partijen een goeie deal ! Jammer maar gewoon prima.
Gelul ! Sorry maar echt gelul. Speelde in de Fjes met mn zoon en ken hem en zen familie al vanaf die tijd. Kwam bij Quick terug van en was zeker een talent maar niemand had verwacht dat ie zo snel in ADO 1 zou spelen. En hij is wel degelijk gescout wat zen zaakwaarnemer ook zegt. Maar ook als je een talent scout dan leg je m, tenzij je een Messi talent scout, niet direct vast voor 5 jaar ! Al met al een boor alle partijen een goeie deal ! Jammer maar gewoon prima.
Ideho bij Quick? Met je zoon gespeeld? Wat een gelul.
2
|
Dinsdag 9 juli 2024 om 18:07 uur |
ADOZoetermeer:
Ik volgde hem bij zijn vorige club en heb hier de naam nog geplaatst en ja hij heeft gelijk. Als ze gescout hadden dan had je al gezien dat er redelijk wat potentie in zat, maar hij is niet gescout maar aangedragen door zaakwaarnemer of ze zijn blind bij de scouting!
Ik volgde hem bij zijn vorige club en heb hier de naam nog geplaatst en ja hij heeft gelijk. Als ze gescout hadden dan had je al gezien dat er redelijk wat potentie in zat, maar hij is niet gescout maar aangedragen door zaakwaarnemer of ze zijn blind bij de scouting!
Gelul ! Sorry maar echt gelul. Speelde in de Fjes met mn zoon en ken hem en zen familie al vanaf die tijd. Kwam bij Quick terug van en was zeker een talent maar niemand had verwacht dat ie zo snel in ADO 1 zou spelen. En hij is wel degelijk gescout wat zen zaakwaarnemer ook zegt. Maar ook als je een talent scout dan leg je m, tenzij je een Messi talent scout, niet direct vast voor 5 jaar ! Al met al een boor alle partijen een goeie deal ! Jammer maar gewoon prima.
1
|
Dinsdag 9 juli 2024 om 17:54 uur |
Advertentie
wijstaanboven:
Ik vind hem zeker tekort komen voor bovenkant eredivisie. Waar hij ons 2 jaar geleden promotie heeft gekost met die domme rode kaart had hij toen nog wel de scherpe tackels en bracht hij strijd. Het lijkt alsof ze hebben gezegd dat hij wat slimmer moet zijn in duels waardoor hij nu eigenlijk altijd achteruit loopt en die strijd ook niet meer heeft. Gewoon een hele matige speler beetje niveau Hall die we ook hebben gehad en ook tekort komt bij Heerenveen.
Ik vind hem zeker tekort komen voor bovenkant eredivisie. Waar hij ons 2 jaar geleden promotie heeft gekost met die domme rode kaart had hij toen nog wel de scherpe tackels en bracht hij strijd. Het lijkt alsof ze hebben gezegd dat hij wat slimmer moet zijn in duels waardoor hij nu eigenlijk altijd achteruit loopt en die strijd ook niet meer heeft. Gewoon een hele matige speler beetje niveau Hall die we ook hebben gehad en ook tekort komt bij Heerenveen.
Domme rode kaart, gelul, kut Makkelie met zijn flater
1
|
Vrijdag 21 juni 2024 om 20:55 uur |
Aad:
Bang is wat overdreven, maar je kan mij niet doen geloven dat de sfeer zo geweldig was en de spelers de kans kregen om kritiek te geven op het beleid van Kalezic zonder daarvoor gestraft te worden met een plek op bank of tribune.
Kalezic lijkt mij een klein dictatortje die er niet voor schroomt het belang van de club en alle daarbij betrokkenen te beschadigen om zijn eigen ego overeind te houden.
Ik heb niks met Koeman maar die laat (is bevestigd door diverse spelers) iedereen zijn kritiek vrijuit geven, overweegt deze en neemt uiteindelijk wel zelf als eindverantwoordelijke de beslissing. En zo zou het moeten functioneren.
Bang is wat overdreven, maar je kan mij niet doen geloven dat de sfeer zo geweldig was en de spelers de kans kregen om kritiek te geven op het beleid van Kalezic zonder daarvoor gestraft te worden met een plek op bank of tribune.
Kalezic lijkt mij een klein dictatortje die er niet voor schroomt het belang van de club en alle daarbij betrokkenen te beschadigen om zijn eigen ego overeind te houden.
Ik heb niks met Koeman maar die laat (is bevestigd door diverse spelers) iedereen zijn kritiek vrijuit geven, overweegt deze en neemt uiteindelijk wel zelf als eindverantwoordelijke de beslissing. En zo zou het moeten functioneren.
Wat kalezic kan je best gelijk in hebben Aad.
Maar dat neemt niet weg dat als er dingen spelen tussen trainer en spelers, de spelers naar Joris toe kunnen gaan en het voorleggen.
Ik vind het z’n slap gelul van spelers als ze nu gaan lekken naar de pers en ook nog anoniem, zeker gezien de ervaren spelers die weten precies hoe dat gaat.
Zij als dit speelde hadden direct aan de bel moeten trekken zodat er naar een oplossing gezocht kon worden en niet achteraf. Ze hebben gewoon het seizoen verkloot. Elke week weer roepen voor die camera dat ze er mee in hadden gestemd met de tactiek en er vol achter staan. Dan vind ik dat je niet schijnheilig achteraf moet lopen lullen dat ze er niet achter stonden.
Maar dat neemt niet weg dat als er dingen spelen tussen trainer en spelers, de spelers naar Joris toe kunnen gaan en het voorleggen.
Ik vind het z’n slap gelul van spelers als ze nu gaan lekken naar de pers en ook nog anoniem, zeker gezien de ervaren spelers die weten precies hoe dat gaat.
Zij als dit speelde hadden direct aan de bel moeten trekken zodat er naar een oplossing gezocht kon worden en niet achteraf. Ze hebben gewoon het seizoen verkloot. Elke week weer roepen voor die camera dat ze er mee in hadden gestemd met de tactiek en er vol achter staan. Dan vind ik dat je niet schijnheilig achteraf moet lopen lullen dat ze er niet achter stonden.
1
|
Maandag 10 juni 2024 om 11:52 uur |
Nu online
buurmanBrutus, Marko1969 en 78 gasten.
Zoek in shoutbox
Spelersklassement
Laatste wedstrijd
Advertentie
Keuken Kampioen Divisie
| 1 | - |




